شنبه، آبان ۲۲، ۱۳۸۹

غرور وتعصب

احتمالا خیلی هاتون فیلم غرور و تعصب ساخته joe wright رو دیدین


من واقعا از این فیلم لذت بردم .از شخصیت های داستان بیشتر. ولی به نظرم خیلی خلاصه وار به کل موضوع پرداخته بودن . اولش وسوسه شدم از نت کتابشو دانلود کنم و بخونم .اما به دلم ننشست و سری به کتابفروشی محبوبم زدم و این ترجمشو خریدم .به نظرم خیلی خوب بود و در ادامه اش هم ،رمان پمبرلی هم ضمیمه اش داشت .البته نویسنده اش جین اوستین نبود .بیشتر شبیه تصور کسی از زندگی آینده لیزی بود ولی به هر حال من کتاب رو خیلی بیشتر از فیلم دوست داشتم بهتون پیشنهاد می کنم که اگر کلاسیک خوان هستین حتما این کتاب رو بخونین ..
پ.ن:کسی هست ورژن بی بی سی این فیلم رو که سال 1995 ساخته شده رو داشته باشه؟


۶ نظر:

سحر (درنگ) گفت...

سلام
منم اينجور كتابها را بيشتر از فيلمهاشون دوست دارم.
عاشق كتاب برباد رفته ام. ولي فيلمش را خيلي اونقدر دوست ندارم.

سحر (درنگ) گفت...

ديگه اينكه از توضيحاتت بابا گوگل ريدر ممنون. تو نت سرچ كردم و طريقه درست كردنش براي وب لاگ خودم را پيدا كردم و انجامش دادم. البته حالا به روز شده ها را مياره بالا.
من از لينكدوني تو كه هر لينكي سر جاشه و مينويسه كدوم كي به روز شده بيشتر خوشم مياد.
شاد باشي عزيزم

شکلات تلخ گفت...

من متاسفانه هنوز ندیدم

لاله گفت...

1.هر کسی یه سلیقه ای داره دیگه. من از کارای آستن خوشم نمیاد.
2. یه سوال: پمبرلی اسم ملک آقای دارسی نیست؟
3. من نمی دونم کدوم ورژنش رو دیدم ولی یادمه که به صورت تیکه پاره (چون حوصله ام سر می رفت)سریالش رو که شامل 6 تا دی وی دی بود، تو خونه ی مامانی اینا دیدم.
4. :)

. گفت...

به لاله 2.آره ملک دارسیه
2حتما سریالشو دیدی ورژن بی بی سی .اینی که عکسشو گذاشتم فیلم سینمایی است.

نجمه گفت...

سلام مریم جان
نه من ندیدم ولی الان دانلودش میکنم ببینم البته اگه تو اینترنت دانلودش باشه !

راستی ژانرش چیه ؟ معنا گراست یا عاشقانه ؟!